Συναντήσεις

2-4-2019 Συνάντηση με δημοσιογράφους είχε ο Σάκης Τζακόπουλος

2-4-2019 Συνάντηση με δημοσιογράφους είχε ο Σάκης Τζακόπουλος

Την Τρίτη συναντήθηκα με δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης για να μιλήσουμε για την υποψηφιότητα μου με τον Νίκο Ταχιάο στην παράταξη «Θεσσαλονίκη Υπεύθυνα» αλλά και να μεταφέρω τις εμπειρίες μου από την διαδρομή μου στο ΤΕΕ/ΤΚΜ και την ΕΥΑΘ για τα προβλήματα της Θεσσαλονίκης.

Πιο συγκεκριμένα:

  1. Για την ΔΕΘ αναφέρθηκα στο γεγονός ότι αποτελεί σήμερα έναν χώρο κλεισμένο με κάγκελα εντός της Θεσσαλονίκης σαν μαύρη τρύπα στο κέντρο της. Πρέπει λοιπόν να πέσουν τα κάγκελα και να δοθούν τέτοιες χρήσεις γης για να δημιουργηθούν οι εκθεσιακοί χώροι και οι χώροι συνεδριακών και εμπορικών δραστηριοτήτων για την ΔΕΘ αλλά να υπάρξουν και οι ανοικτοί χώροι σαν ενιαίο πάρκο στο 40% σύμφωνα με τα ισχύοντα στην ελληνική νομοθεσία. Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να σταματήσει η συζήτηση για την μεταφορά η όχι της έκθεσης στους Λαχανόκηπους ή τη Σίνδο. Πάντως το στενάχωρο είναι η μεταφορά των μεγάλων εκθέσεων στην Αθήνα.
  2. Για το Θαλάσσιο μέτωπο από το Καλοχώρι έως το Αγγελοχώρι σαν ενιαίο άξονα για την εξυπηρέτηση της καθημερινότητας στις μεταφορές – τουρισμό – επιχειρηματικές δραστηριότητες αλλά και την δυσκολία υλοποίησης του λόγω των πολλών εμπλεκόμενων φορέων.
  3. Για το ΜΕΤΡΟ δεν προβλέπονται χώροι στάθμευσης για την υποδοχή των χρηστών τουλάχιστον στους σταθμούς εισόδου της πόλης.
  4. Είναι επιτακτική η ανάγκη συμμετοχής των δήμων του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης στην ΕΥΑΘ παγίων ανάλογα με το δίκτυό τους σ’ αυτήν και η συμμετοχή των δήμων στο ΔΣ της ΕΥΑΘ ΑΕ. Έτσι θα σταματήσουν τα σενάρια ιδιωτικοποίησης του νερού της Θεσσαλονίκης.
  5. Η κεντρική περιοχή της πόλης που περιλαμβάνει τον άξονα Σέιχ-Σου, 40 Εκκλησιές, Πανεπιστήμιο, ΔΕΘ μέχρι την θάλασσα, πρέπει να σχεδιαστεί σαν ενιαίος χώρος, χωρίς κάγκελα, προσβάσιμος στους κατοίκους.
  6. Η Νέα Ελβετία πρέπει να αναβαθμιστεί με την δημιουργία ενός μητροπολιτικού πάρκου και να συνδυαστεί με την δημιουργία χώρου στάθμευσης για την εξυπηρέτηση του σταθμού μετρό που θα δημιουργηθεί.
  7. Η Δυτική είσοδος πρέπει να διαμορφωθεί σε μια λεωφόρο ανάπτυξης με επιχειρηματικές δραστηριότητες μέσα από κίνητρα επενδύσεων και χρήσεις γης που θα δοθούν και στην πλευρά των γραμμών του ΟΣΕ. Έτσι θα μπορέσει να λειτουργήσει και για τους κατοίκους της περιοχής αφού θα μπορούν να την κυκλοφορήσουν. Βασικό εργαλείο για την περιοχή αποτελεί η περιοχή των Λαχανοκήπων.

https://www.voria.gr/article/sti-machi-ton-aftodiikitikon-eklogon-o-sakis-tzakopoulos?fbclid=IwAR1Gd0uzwnKbxjiDmQrOZZQWyWObNwQzdteJmEoQYiNUMP1iCrbf4g4DOxI

https://www.grtimes.gr/topiki-autodioikisi/dimoi/epistrefei-meta-apo-deka-chronia-apoysias-stin-politiki


Photo Gallery

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
?>